derkas

derkas

derkas

derkas

  • ۰
  • ۰

هدایای تبلیغاتی جعبه ابزار ، نوعی هدیه تبلیغاتی میباشد که شامل ابزارآلات فنی بوده و به گروه خاصی از افراد جامعه داده میشود.

جعبه ابزارها به دلیل استفاده زیاد و مهمی که دارند، مورد توجه افراد مختلف جامعه میباشد. در خانه، محل کار، در فضاهای مختلف، فرد نیاز دارد از جعبه ابزار استفاده کند و مشکلاتی که برای وسایل ایجاد شده است را رفع نماید. وجود جعبه ابزار به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی، تأثیر زیادی در فروش برند و محصولات خواهد داشت.

انواع جعبه ابزار تبلیغاتی


جعبه ابزارهای تبلیغاتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی میباشد. با توجه به اینکه ابزارهای داخل جعبه ابزار معمولاً دارای وزن زیادی میباشند، طرفداران جعبه ابزارهای پلاستیکی بیشتر از فلزی میباشند. از مزایای جعبه ابزارهای پلاستیکی نسبت به فلزی میتوان به وزن کم جعبه ابزار، مقاومت زیاد در برابر آسیبها، تنوع رنگ و اندازه و موارد دیگر اشاره نمود. برخی از جعبه ابزارها با جنس چوب طراحی میشوند که بیشتر جنبه زینتی داشته و به دلیل وزن زیاد جعبه، کاربرد کمتری دارد. امروزه به دلیل ویژگی استحکام و رطوبت هوا و سالم نگه داشتن ابزارهای داخل جعبه ابزار، انواع پلاستیکی و فلزی، بیشتر از چوبی جهت هدایای تبلیغاتی طراحی و تولید میشود.

  • ۹۸/۰۷/۰۱
  • kjhg kiol

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی